nuffnang ad

Saturday, July 4, 2015

Pulangkan rm10

Salam ramadhan semua!


Ini adalah kisahku yang tidak pernah terjadi di sepanjang hayat..suatu perkara yg sukar utk aku tasfirkan..







Aku tersalah bagi balance rupanya!ya Allah


In short, balance yang patut kasi pada budak cina lepas habis verified his equipment patutnya rm10..tapi aku dah terlebih gatal tangan serahkan not 20..!#$/^^#@//(^(#$

Dari segi valuenya memanglah tak seteruk rm100 tu..Cuma aku sendiri tak dapat nak brain samada bingung @ bangang masa return balance tu!!dah macam rabun warna pulak..padahal dah bnyk consume karot! Err..



Lepas budak tu keluar menjauh baru aku perasan..aduhhhh..sakitnya tuh di sini!





dear adik cina,

Kalau adek baca ini entry, tolonglah bagi balik balance tu..kesian akak..tak pasal kena guna  duit sendiri! Huhu..

sincerely,
akak in kebingungan

ok, adek2 inila rm10..ingat rafflesia ingat rm10......:(



#inikanpuasasabarjelah..........rm10jekotpositifpositifpositifrezekimasingmasing

No comments:

Post a Comment